Hon sa ja

Jag har aldrig ens kommit i närheten av att se mig göra just det.

Men efter bara några veckor med Henne visste jag att jag ville.

Inte för att det gör kärleken större eller ger några omöjliga garantier.

Äktenskapet kan inte ge oss något vi inte har.

Men vi kan ge äktenskapet något.

Vi vidgar vyerna för hur underbar kärleken kan vara. Vi kan bränna den äktenskapliga njutningens barriärer och drunkna i närhet i stormens öga då stormen rasar som värst där utanför.

Våra ringar kan symbolisera den vackra, vibrerande, fullkomligt självvalda och obevekliga kärlekens makt över ett par smått frustrerade personer som bara skulle ligga lite.

Vi kan inte lova varandra att det varar för evigt, det har ingen någonsin kunnat. Men vi kan lova att ge det äkta ståndet den mest äkta kärlek som någonsin upplevts.

Vår kärlek och lidelse. Och en sjudundrande fest. Och jag får kalla henne frugan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0